Ahogy eddig éltél, az a jelened, ahogy most élsz, az a jövőd...

Magamról

2014/11/28. - írta: letszemlelet

Évekig jártam-keltem a világban, utazgattam, szemléltem az Embereket, a kultúrákat országok között és országokon belül. Kerestem az utamat, de csak tengtem-lengtem, míg rá nem jöttem, hogy az utam Én magam vagyok.

Évekkel ezelőtt egy "véletlen" folytán csöppentem bele az energetika, majd a Buddhista Életmód világába, melynek köszönhetően megváltozott a Szemléletem. Látom és érzem a dolgokat úgy, ahogy vannak. Oly egyszerű és csodálatos dolog, mely olyan nehéznek és bonyolultnak tűnt még régen, és tapasztalom, hogy sokak számára még a mai napig az. 

Ezt az blogot azért hoztam létre, mert érzem a belső, önzetlen szeretetet, mellyel szeretnék segíteni azoknak az embereknek, érző lényeknek, akik a blogra rá találnak. A blogon mindig az aktuális karmafeladataimmal kapcsolatos tanításokat fogom összegyűjteni. Az utat épp úgy, mint Te is, Én is ITT ÉS MOST járom. Jó érzés tapasztalni, hogy egyre többen és többen rezgünk egyre pozitívabban. Sokaknak elég csak egy mondat, másoknak egy kézfogás, egy ölelés, vagy akár még néhány reinkarnáció kell ahhoz, hogy rátaláljanak az ösvényre. Az oldalról mindenki annyi információt és segítséget fog kapni, amennyire neki szüksége van.

Az oldalon számos buddhista gondolat olvasható. Fogadjátok szeretettel.


Borbély Edit

komment
süti beállítások módosítása